FANDOM

Maison de Florence Bernard House

InformationEdit

Maison de Florence Bernard d'Abram-Village. La maison a été déplacée d'environ un demi kilomètre depuis et elle appartient à Jamie Rousselle (en 2012). À l'origine, elle était la maison de Pierre (Canard) Arsenault et de Marine Arsenault. Florence l'a héritée de sa mère Mélanie Arsenault (1881-1972) qui avait épousé le veuf Ferdinand (à Pierre Canard) Arsenault.

Florence Bernard's house in Abram-Village. This house was moved approximately a half-kilometre from its original spot and now belongs to Jamie Rousselle (in 2012). It originally belonged to Pierre (nicknamed Canard) Arsenault and Marine Arsenault. Florence inherited it from her mother Melanie Arsenault (1881-1972) who had married Ferdinand (son of Pierre Canard) Arsenault, a widower.

Cette photo fut prise par Léo Arsenault (1946-1973) en 1973. Ajoutée au site avec l'autorisation de son frère Georges Arsenault.

This photo was taken by Leo Arsenault (1946-1973) in 1973. Added to this website with his brother Georges Arsenault's permission.

Ad blocker interference detected!